maandag 11 september 2017

DIY: Wandbord met ... stekjes!


"Dat riekt naar meer" stond er in de blog "Inspiratie". En jawel...

Mijn toppertje: een wandbord met stekjes! Het plankje met elastieken, officieel 'kaartenhouder' genoemd, hield ik in mijn hand en 'roldedebolder' ging het door mijn hoofd. Dus snel naar huis, mesje pakken en stekken snijden maar. Dat was zo gepiept! Even schuiven en klaar. De stekjes zitten lekker los zodat ze daarna de grond in kunnen. Yes! Stekjes drogen aan de wand. Gaat nog langer mee dan een bos bloemen. Echt waar? Probeer het zelf maar.

Hoe ga je te werk?
- Scoor een wandbord (zelfgemaakt, kringloop, intratuin)
- Snij stekjes van vetplanten (niet te klein)
- Rangschik ze onder het elastiek van het wandbord
- Klaar is Kees!

 Zo simpel is het echt. 


Op dit wandbord gebruikte ik: lidcactus, crassula une magic, hobbit, senecio st. jacobsii, kalanchoe beharensis, senecio graveolens, crassula ovata minor, kalanchoe tomentosa, krokodillentranen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten